Identyfikacja wizualna to bardzo obszerny temat, widziałem już wiele różnych opracowań w internecie, ale chciałbym też napisać coś od siebie. Pierwsza sprawa, którą powinien poznać każdy kompletny laik tego tematu jest taka, że identyfikacja wizualna to nie tylko logo. Tak na prawdę wraz z zaprojektowaniem logo dopiero zaczyna się zabawa z tą całą identyfikacją :).

Aby lepiej zrozumieć ideę identyfikacji, na początek, rozłóżmy może tą nazwę na czynniki pierwsze. Identyfikacja, czyli rozpoznawanie, w tym wypadku naszej marki. Chodzi tutaj o to aby przeciętny zjadacz chleba, ile razy natknie się na nasze materiały skojarzył (wizualnie) je z naszą firmą. Temu ma służyć nie tylko logo ale również układ, kolorystyka, zdjęcia itp. Inaczej mówiąc, identyfikacja wizualna służy do spójnego przekazu, który ma pomóc naszemu mózgowi maksymalnie ułatwić rozpoznanie i skojarzenie pewnych elementów. Dlatego tak ważnym jest umiejętne projektowanie zarówno, strony internetowej jak i materiałów reklamowych.

Joomla to jeden z najbardziej popularnych i najlepszych systemów zarządzania treścią (CMS - Content Management System). Służy do wprowadzania zmian na stronie, dodawania zakładek i zdjęć (i o wiele więcej...). Zapewnia dużą funkcjonalność przy maksymalnej przejrzystości i prostym układzie a jego długa lista zalet sprawia, że opierają się na nim zarówno małe strony firmowe jak i wielkie portale internetowe.

Dlaczego opłaca się mieć stronę responsywną?

Responsywne strony internetowe (ang. Responsive web design) to nowy produkt, jego powstanie wymuszone zostało przez dynamiczne zmiany jakie powstały na rynku. Najogólniej mówiąc, projektowanie takich stron opiera się na dostosowaniu ich do wielu różnych szerokości ekranu....

Responsywna strona internetowa to doskonałe narzędzie do komunikacji z klientem, jest to również wspaniały sposób do budowy wizerunku. Musimy pamiętać, że w dzisiejszych czasach większość klientów zanim zobaczy nas osobiście i jeśli w ogóle to zrobi, na pewno odwiedzi najpierw naszą stronę internetową. Zatem to ona jest pierwszym czynnikiem, który wpłynie na budowę opinii na nasz temat...